lördag 29 mars 2014

Underbar dag!

Idag har hela familjen passat på att vara ute i det fina vädret! Vi har passat på att fixa ute i trädgården och jag har hunnit hänga ut två maskiner tvätt. Skönt att det äntligen går att hänga ut den. Det har jag verkligen längtat efter. Jag älskar verkligen min trädgård, den är så mysig och en bra plats för barnen att leka på och även hundarna kan vara ute eftersom vi har staket.

Tony har monterat ihop det nya växthuset. Det ska bli roligt att fylla det med allt möjligt.
Barnen har lekt. Det var skitiga men glada och trötta barn som kom in idag. Men nu är de nybadade och fina igen. Angelique har roat sej med att plocka alla mina krokusar. Innan maten somnade hon en halvtimme i mitt knä. 

Vi åt ute på altanen idag. Det blev pommes korv och bearnaise sås.  Det har varit en sådan där perfekt dag. Ikväll kopplar vi av med lite tv. och är barnvakt åt grannarnas två minsta.
Ha en fin kväll alla! kram Nina

5 kommentarer:

  1. hej där! Va kul att du hittade till mej! Visst är det såå gottmeden trädgård.Vi skulle musslat med den idag men de blev ploc med grill o altanen! Mysga bilder du visar också tycker jag:) Kramelikram /Gunilla

    SvaraRadera
  2. Hei Nina
    Takk for hyggelig besøk hos meg. Nå har jeg hygget meg hjemme hos deg også. Jeg sender deg en varm klem, med tanke på dem du har mistet. Du må være en tøff , ung dame.
    Fin søndag til deg.

    SvaraRadera
  3. Vad kul att du hittade till mig. Härligt med den underbara vårsolen. Ha en skön Söndag. Kram Rita❤️

    SvaraRadera
  4. Tack för titten......beklagar verkligen förlusten av din son....oj så hemskt..har en dotter som är född 1995...tror inte jag skulle klara en förlust av henne....hoppas ni har det bra nu iaf...våren är på gång...härligt!!....Kram bia

    SvaraRadera
  5. Vad mysigt att vara ute på gården för barnen o leka nu när våren kommer!
    Hälsningar från skottland
    www.scottishmoments.com

    SvaraRadera

Annonser från BloggPartner