måndag 11 november 2013

Tagedi!!

Början av 2013 blev verkligen ett oturs år för oss!  Den 8 januari på kvällen upptäckte vi att det brann i vår lägenhet. Från att det bara brann lite så tog de bara några minuter så var hela lägenheten förstörd. Man vet inte riktigt varför det börjar brinna men vi tror det blev elfel.. P ga den mycket giftiga röken så kunde man inte göra någon utredning av vad som hände. 
Men denna kvällen har satt sina spår i familjen. Vi lider fortfarande av skräck upplevelsen att fly för våra liv och de v i miste i branden. Vår 18 årige son och våra tre vackra hundar. Saga Lizette och Yuuki och Jonathan. 
Vi har inte hämtat oss ännu och vi försöker få vår trasiga familj att överleva. Jag hoppas för våra små och våra änglar i himlen att vi repar oss men det är inte lätt. 

Vår underbara Jonathan 

Våra vackra hundar

Jag hoppas vi hittar livsglädjen åter i vår familj och kan bygga upp vårt liv och hem igen. Min man är sjukskriven och jag jobbar lite då och då som vikarie på dagis men det bär inte lätt att bygga upp ett nytt hem då vi inte har så bra ekonomi och vi hade ingen försäkring. Julen i år lär ju bli en katastrof då inga julsaker finns. Ja ja vi har ju varandra vi som är kvar. 
kram till er alla Nina

4 kommentarer:

  1. Jag saknar ord. Vilken enorm tragedi. Jag beklagar verkligen er stora förlust och önskar er allt gott!

    SvaraRadera
  2. Vad fruktansvärt!! Blir väldigt ledsen för din/er skull när jag läser.
    Var rädda om varandra och kämpa på!
    Stor kram!

    SvaraRadera
  3. Men vad hemskt! Man vet inte vad man ska skriva men all kärlek till er... <3

    SvaraRadera
  4. Säger detsamma, saknar nästan ord.... Måste vara något så fruktansvärt så jag kan inte beskriva , för jag har inte varit med om det.. All kärlek o styrka ni besitter är otroligt att ni kan ha... Kan bara skicka med ännu mera kärlek och mod att fortsätta som ni gör-- De säger att långsamt kommer man längst.... <3 <3 <3

    SvaraRadera

Annonser från BloggPartner