fredag 22 november 2013

Äntligen!

Nu är äntligen Jonnes sten på plats! Vi har väntat så länge men det var det värt. Vi fick brev att den var klar så vi åkte ner hela familjen för att titta på den! Den syntes lång väg! Vi blev så nöjda med den! Fast egentligen så vill vi ju bara ha vår Jonathan tillbaka så klart! Barnen är så fina när vi är där och pratar med Jonathan. Till och med Angelique vinkar och säger hej då när vi ska gå... Lilla snurpan...tråkigt att hon aldrig får lära känna sin fina storebror. 

Jonathans gravsten


Det är inte kul att gå till sitt fina barns grav
Ta hand om varandra man vet aldrig när olyckan kan drabba en ha en fin dag alla! Kram Nina

5 kommentarer:

  1. Hej!
    Här sitter jag och gråter en skvätt efter att ha läst på din blogg och din och din familjs tragedi och en sorg som för en utomstående inte kan förstås. Du har skrivit så fint om din familj med så mycket kärlek till de dina. Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Det är så förfärligt att gå till sitt barns grav..jag vet men kan förstå att det ändå måste vara värre när de blivit äldre så att säga.. Jättevackert dock och rofyllt.... Hoppas ni ändå kan ha det nåt sånär bra denna jul.. Ni är ena riktiga kämpar..stor styrkekram till er alla.. <3

    SvaraRadera
  3. Hej
    Tack för titten inne hos mig. Nu har jag läst och tittat runt i din blogg.
    Vilken fruktansvärd tragedi du och din familj råkat ut för. Krama om varandra och hoppas att helgerna framöver ändå blir något så när.
    Kramar från Maria

    SvaraRadera
  4. Det jag skulle säga, vet inte om min kommentar försvann... Hoppas att ni hade en fin första advent trots allt! Styrkekramar

    SvaraRadera
  5. Ser att så mycket sorgligt har hänt dig och din fina familj.
    En stoor varm kram till dig.
    Ann

    SvaraRadera

Annonser från BloggPartner