söndag 9 december 2012

Frukost på sängen!

I dag började dagen med att jag o min man fick frukost på sängen av underbara Christel! Sedan åkte hon och lille bror William pulka en stund! De åkte i mästarnas park som vi har bara 25 meter härifrån. De var bara ute en liten stund eftersom det var så kallt! William tycker det är roligt när syskonen tar med honom.

Vi har också städat o tvättat som vanligt. När man är så många som vi så blir det sju dagar i veckan! Jag har väl vikt och lagt in i alla fall 6 maskiner tvätt! I fredags tittade vi på X-faktor och vi blev glada när tjejen vann! Grattis Awa! Det var hon verkligen värd! På lördagen hämtade jag och Christel mitt Partylite paket! Jag älskar verkligen ljusen och den fina heminredningen! De höjer verkligen stämningen!

Jag hoppas att jag ska få fler visningar nästa år bara, men inte lätt när man är nyinflyttad.  Vi har i alla fall lärt känna flera stycken sedan vi flyttat hit och sedan börjar William äntligen på dagis i januari! Det blir kul för honom att träffa fler barn! Vi känner en familj med nio barn så han leker ju i bland med dem! Det var nån vecka sedan nu eftersom de har varit magsjuka...
Nu blir det mys framför tv:n o skola för de stora i morgon!


Här kommer bilder på Wille o min lilla Prinsessa Angelique från i somras!
Ha en underbar kväll! Kram Nina

5 kommentarer:

  1. oj va konstigt det var på din sida... reklamen väller fram och man hinner knappt stänga pop-up fönsterna... :D

    Men så kul med frukost på sängen! Och pulka är ju sååååå roligt på vintern!! ;)

    Ha en fin vecka!!

    kram/Olg@

    SvaraRadera
  2. Hej ledsen för de ska fixa så fort jag hinner! eftersom jag inte har använt bloggen på ett bra tag! Jag kommer att fixa det så fort jag hinner! Nina

    SvaraRadera
  3. Ha en fin adventshelg.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  4. Ha en finfin vecka som kommer!
    Kram/Lena

    SvaraRadera
  5. Ett riktigt gott nytt år ösnkar jag dig! :)

    SvaraRadera

Annonser från BloggPartner