fredag 3 december 2010

Utlottning hos mig!

 

Ninnis Familjeliv

halsduk

Jag har bestämt mig för att ha en utlottning jag också! Jag kommer att lotta ut en av mina varma och goa halsdukar!  Den är stickad i garnet Crisp från Svarta Fåret och är 25 cm bred och 2,5 meter lång! Den värmer gott i vinter kylan!

100_1590

Det finns många fina färger men den jag tänker lotta ut blir i rosa.

100_1647

Det du behöver göra för att vara med är att , skriva en kommentar till det här inlägget, då får du 1 st lotter och för att få 2 st lotter länka till den här utlottningen och för 3 st lotter ska du skriva kommentar, länka till tävlingen och bli följare av min blogg! Tävlingen avslutas den 20 December! Hoppas att det blir många som blir sugna på att vara med!

Ha en trevlig helg!

kram Nina

17 kommentarer:

  1. Hej Nina,

    Är jag först? :-)

    Hoppas det betyder STOR TUR för denna ROSA halsduk vill jag ju vinna :-)
    Kommentar, länk och följer= TRE lotter tack :-)

    Önskar dig en härlig adventshelg!

    Kram Helena /franska liljan

    SvaraRadera
  2. tar en lott :)
    Å du e bjuden på PARTY :)


    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    Välkommen att vara med :)
    Håkan

    SvaraRadera
  3. Hej! Hittade hit via Håkans blogg! En fin halsduk vill jag gärna vinna, så jag länkar med bild från min blogg och kniper 2 lotter!
    Ha en trevlig helg!
    Kram Margot

    SvaraRadera
  4. Vad himla kul med en utlottning! Vill såklart vara med om chansen att vinna en hääärlig sjal!! Länkar från mig och deltar med två lotter!

    Hoppas hoppas hoppas...

    Tack för fina kommentarer hos mig och ha en skön lördagkväll!

    Kramizar till dig!

    /aka

    SvaraRadera
  5. Jättebra idé och lotta ut en halsduk, jag tar en lott. Ha en mysig advent
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  6. Hej hej! tack för dina goa ord om korten mina. Så snällt. Utlottning? det får man ju inte missa länkar också och har blivit följare! Ha en fin kväll Kram

    SvaraRadera
  7. Hej vad trevligt! :)
    Länkar från mig också.

    Önskar dig en mysig andra advent!
    Kram.

    SvaraRadera
  8. Hej Ninni var roligt att du kommenterat hos mej, och gillar mina kort. Då fick jag ju chansen att vara med i ditt fina lotteri. Fast jag håller på att sticka en halsduk till mej själv redan. Barnen har fått sin och nu behöver mammas hals värmas : )

    SvaraRadera
  9. Hej Ninni!

    Tack för ditt inlägg och tipset, men jag förstår dessvärre inte riktigt =( men jag ska försöka lägga lite energi nån dag och få till de lite bättre =)
    Vad roligt med en utlottning, jag tar gärna en lott =)

    Ha en skön kväll
    Kraam

    SvaraRadera
  10. Hej Ninni! Kul att du kikade in hos mig.
    Roligt med utlottning! Jag tar gärna en lott!
    Må så gott och välkommen tillbaka!
    //Anna-Karin

    SvaraRadera
  11. Tack för ditt besök hos mej, så jag hittar till dej.

    Jag måste ju vara med i din underbara utlottning, och rosa som är min älsklingsfärg, och jag tar 3 lotter, och länkar från min 2;a blogg http://vindsromantik.blogspot.com/

    Håller nu tummarna
    Kramar
    /Maggan

    SvaraRadera
  12. Hej!

    Tack för din fina kommentar! Vilken fin tävling och trevlig blogg - jag vill vara med! Länkar och följer, så 3 lotter tack!

    Må väl!

    SvaraRadera
  13. Tack för dina fina ord inne hos mig, du gör mig så glad!
    Vilken fin halsduk du har stickat, jag prövar lyckan med en lott Tack!

    Julkramar till dig! Therese

    SvaraRadera
  14. En halsduk i rosa är ju ett måste i det här vintervädret. Här i mitt hörn av världen har vi över 50 cm snö och mera lär det ska komma under morgondagen och fredagen.
    Tre lotter, tack, följer och har länkat i högra sidkolumnen i min blogg: http://nallepuh.blogspot.com/

    SvaraRadera
  15. Jag vill gärna vara med i ditt lotteri. Länkar och kniper två lotter.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  16. Jag vill gärna vinna din fina halsduk.
    Kram

    SvaraRadera
  17. Ohh det var i sista minuten,hehe hoppas jag hann att vara med ,tar bara en lott o hoppas på TUR"!! Nu lägger jag dej genast opå min blogglista..kraam =)

    SvaraRadera

Annonser från BloggPartner