måndag 27 december 2010

Inte så roligt!

 

Ninnis Familjeliv

I Juldagarna upptäckte vi att det försvann vatten från elementen. Det droppade vatten från taket i källaren också! Vi tror att det är ett rör som har rostat sönder till ett element! Så nu har vi ingen värme i huset! Jätte skoj nu när det är så kallt. Vi har ännu inte hittat felet. Så vi får se hur det går!

Som tur har vi fått lite värme fläktar som håller oss varma. Så skriver jag inget på ett tag så förstår ni varför.

imagesCAQ37QEOKramar till er alla

Nina

9 kommentarer:

  1. Hoppas ni hittat ni hittat felet!

    SvaraRadera
  2. Åh nej stackars er. Nu behövs ju verkligen värmen :O)
    Hoppas det löser sig. Kul att du deltar i min utlottning.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  3. Men stackars er. Hoppas verkligen att ni får ordning på det snabbt och att det inte ruinerar er.
    Ja, det var ingen kul början.
    Men jag önskar dig en god fortsättning på året.
    Kram

    SvaraRadera
  4. heej... åhh nu kom jag äntligen in på din sida. min dator klarar tydligen inte av musiken och stjärnorna:( Men så tråkigt med vattenskadan och vilken dålig tajmning av huset:( vi hade 3 vattenskador i ifjol också, hemskt och tråkiga utgifter.. Men vad roligt att du vill vara med i min utlottning. Jag håller tummarna för att turen vänder:) Kramar Linda

    SvaraRadera
  5. Fy så trist, hoppas verkligen att ni nu har hittat felet och att det inte var allvarligt!!

    Hoppas att du får en fin dag!
    Varma kramar, Linda

    SvaraRadera
  6. Usch och fy, det är då väl typiskt att sånt händer när det är som kallast. Hoppas ni hittar felet fort.

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  7. Just nu pågår fler tävlingar på min blogg, gå in där och anmäl dig ha chansen att vinna många fina priser:)

    SvaraRadera
  8. Hej!
    Oj, fy vilket elände, men hoppas ni fått det under kontroll och kan njuta av tillvaron härvidlag!
    Kram /bea

    SvaraRadera
  9. Sicket elände, jag hoppas det verkligen har ordnat sig för er och att det inte blev alltför dyrt./Kram Merja

    SvaraRadera

Annonser från BloggPartner