onsdag 1 december 2010

I dag kom min fina vinst!

 

Ninnis Familjeliv

I dag har jag och William varit på inskolning på dagis! Han såg ut att ha roligt. Han  har ritat, tittat i böcker och lyssnat på saga. Det roligaste var nog när han åkte rutschkana. Han var också med när de hade samling och åt frukt. Vi var där mellan 9 och 11. Sedan gick vi till posten. Och då fanns det ett fint paket åt mig!

100_1638Vilket fint paket!

Min fina vinst från Ann-Lis på Lyckoslanten! Jag blev så glad för min fina muminmamma sax!

100_1640                   100_1641

100_1642 Min fina sax!

Idag har det fortsatt att vara jätte kallt men underbart soligt väder! Under eftermiddagen har jag mest städat och tvättat och gjort andra hushålls sysslor, som vanligt. Är man en stor familj så tar det aldrig slut. William ser minsann till att jag får mycket att göra…Han är och röjer runt över allt. Men han är så go så det gör inte så mycket.

100_1643              100_1644

I dag kom Tony hem med en jätte fin lyckta till entrén.. I kväll blir det till att elda för det ska visst bli jätte kallt igen. Vi har ätit soppa med smörgås till kvällsmat- perfekt i kylan tycker jag! I kväll har jag stickat färdigt Fridas halsduk.

Det var allt från mej för denna gången!

Kram Ninni

5 kommentarer:

  1. Hej
    fin lykta du har! Jag älskar alla sorters ljuslyktor, Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Gomorron
    Grattis, lyckost som vann en sån fin sax. Här har vi minus 17 idag, lite väl kallt. Hoppas det blir lite mildare snart.
    Ha en bra dag
    Stor kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. Välkommen ska du vara till tävlingen. Du ser ut att vara en tur gumma du.Grattis till vinsten. Önskar dig lycka till nu. Kram

    SvaraRadera
  4. Så fint att saxen kom fram och att du gillar den! Ha en skön helg! ♥

    SvaraRadera
  5. Hej på dig, va trevligt att du var på besök hos mig...nu ska jag tassa runt hos dig :)

    SvaraRadera

Annonser från BloggPartner