måndag 20 december 2010

Grattis vinnare dragen!

 

Ninnis Familjeliv

Christel kom hem och hjälpte mig att dra vinnaren av min rosa halsduk!

100_1773

Vinnaren av min rosa halsduk blev Helena med bloggen Franska Liljan! Ett stort grattis till dig!

100_1778Hoppas att du ska ha stor nytta av halsduken i vintervädret! Ett stort tack till er som ville vara med på min utlottning!

Jag kommer snart att ha en ny utlottning! Hoppas att ni kommer tillbaka då!  

Ha en fortsatt trevlig vecka!

Kram Nina

6 kommentarer:

  1. Grattis till den lyckliga vinnaren.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  2. Skojar du??? VANN JAG??? Yippie!!! Rosa är ju min älsklingsfärg :-)

    Mail kommer bums :-) Vilken underbar måndag detta blev nu!!!

    Kram Helena /Franska liljan

    SvaraRadera
  3. Hej vännen! Tack för den söta kommentaren. Nu tar jag en liten bloggpaus över jul. Hinner ändå inte med allt här. ÖNSKAR dig en riktigt fin jul, må gott och ha det så bra. Hoppas vi hörs igen efter jul KRAM

    SvaraRadera
  4. GRATTIS!!! Du har vunnit kokboken!Jag har din adress så den kommer med posten så småningom ,annars har jag postat stickfodralet idag!!Kram =)

    SvaraRadera
  5. Hej.
    Kul att du vill vara med i vår utlottning. Och grattis till vinnaren i din tävlng.
    Ha en bra dag. Kramar från oss.

    SvaraRadera

Annonser från BloggPartner