lördag 18 december 2010

Glöm inte min utlottning!

 

Ninnis Familjeliv

Den avslutas den 20 december! Jag lottar ut en av mina halsdukar i rosa!

 

100_1747        100_1748

Här kommer du till utlottningen!

I veckan har jag haft fullt upp med Williams inskolning!  Han har varit ledsen när jag lämnat honom. Det känns inte kul fast man vet om att det bara är för stunden.

Rickard kom hem från Munkagård med en massa grupper han gjort!

100_1734Alla på en gång!

100_1735

Helt fantastiskt så fint han skapar!

100_1751

Kransen till dörren,

har han också gjort!

Han är så otroligt duktig som florist tycker jag!

100_1694

Saga ute i snön! 

Det blev ett kort inlägg denna gången. Jag har inte så mycket tid till att sitta vid datorn just nu…Det är så mycket som ska göras innan jul!

Ha en riktigt trevlig 4 e advent!

Många kramar!

Nina

5 kommentarer:

  1. Hej!
    Vilka fina blomster-arrangemang!!
    Ha en fin kväll.
    Kram Git

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vill önska dig en mysig 4e advent! =)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Tack för titten på min blogg! En till som har fem barn precis som jag, inte så vanligt... Kul att du ville vara med i min tävling. Nu skall jag fixa så att jag är med i din!
    Kram Pia

    SvaraRadera
  4. Åh vad många fina grupper. Ha en mysig fjärde advent.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  5. God kväll Nina och tack för din härliga hälsning!
    Roligt att du ville vara med i tävlingen men mindre roligt att du inte vann:(
    Men.., det kommer snart en mysig utlottning igen, håll ögonen öppna!!!!

    Hoppas du haft en skön helg....
    Krma
    Marianne

    SvaraRadera

Annonser från BloggPartner