tisdag 9 november 2010

Vallarna!

Ninnis familjeliv

I fredags tittade vi på idol som vanligt och barnen fick godismys!

100_1496

I helgen har vi varit på Vallarna med min kusin. Vi var på lekplatsen där och grillade. Det var roligt men lite kallt! Fast barnen hade det kul och det var gott med grillad korv. Tyvärr mörknade det väldigt fort.

100_1504 100_1505

100_1508Några bilder på lekande barn och grillning!

100_1501

Jag kom ihåg att fota Hennes fina hundar denna gången!

100_1512Mimmi och Sol

100_1513

Fiona

Jag gav Lotta en av mina halsdukar!

halsduk

Lottas dotter Olivia poserar så fint i den!

I måndags var vi på Jonathans utvecklingssamtal i skolan. Det var mycket positivt. Han låg b la på MVG på Datakunskap! Sedan åkte vi till Maria och var där en stund…Det är alltid lika roligt!

Idag snöar det och jag och William var ute och gick en runda.

100_1518

William somnade gott!

100_1519 100_1520

Barnens skola!

Jag gick förbi barnens skola och passade på att fota den-en riktig Bullerby skola! Den är riktigt mysig!

Det var allt från mig denna gången!

Kram Nina

7 kommentarer:

  1. Hej!
    Vintern verkar ha kommit till de flesta nu och vi får bara lov att vänja oss med mörka kvällar med lite tända ljus som ger lite glans i tillvaron :)
    Fantastiskt charmig skolbyggnad!
    Kram /Bea

    SvaraRadera
  2. Hej! Vad kul att du vill vara med i min utlottning.=)
    Det är alltid lika roligt att få upptäcka nya bloggar!
    Håller till fullo med om att barnens skola ser hur mysig ut som helst.=)

    Kram, Matilda

    SvaraRadera
  3. Tack sööta du för fiin kommentar hos mig! Vilken härlig helg du haft! och vilken jättefin sjal! Skolan är ju såå myysig!

    Många nattizkramizar från aka

    SvaraRadera
  4. Låter mysigt och fina bilder visar du.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  5. Åh, så fina vinterbilder du visar.
    Men vilken underbar skola...
    påminner om min där jag växte upp på landet.
    Kan fortfarande minnas skollukten ;)
    ( och även jobbiga Berra som drog mej i mina flätor...hm...)
    kram ullamaria

    SvaraRadera
  6. Mysig utflykt! Det är aldrig fel.
    Ha en skön fredag och helg!
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Oops! Min kommnetar bara försvann!!
    ..undrar vart..?
    *ler*
    ...börjar om på nytt...

    Tack för din rara hälsning hos mig!
    Ni verkar haft det så mysigt på utflykten!

    Vilken fin skola dina barn går i!
    Så borde alla skolor se ut!

    Gulliga hundar! Typiska schäferöron!! Haha! Så söta!

    Önskar dig en skön helg!
    Kram! Iréne

    SvaraRadera

Annonser från BloggPartner