fredag 26 november 2010

... SponsorCar.se - få pengar, gratis biljetter och roliga upplevelser genom att köra med reklam på din privata bil.

 

... SponsorCar.se - få pengar, gratis biljetter och roliga upplevelser genom att köra med reklam på din privata bil.

Jag har hittat en sajt, där jag tjänar pengar på att köra med reklam på min bil, handla saker på nätet, besöka hemsidor och skaffa nya medlemmar. Det är gratis att vara medlem, så du har faktiskt bara saker att vinna genom att komma med i gemenskapen!
Dessutom, har jag chansen att vinna 100kr i deras dagliga tävling, bara genom att jag loggar in på mitt konto. Prova själv och se så lätt och roligt det är.             
Klicka på denna länken så ser du vad jag menar:

http://www.sponsorcar.se/default.asp?Action=members_signup&memberIDX=1666

Om länken inte fungerar, så kopiera och klistra in den i din browser.

Skriv gärna om du har några frågor.

PS. När du blir medlem, tjänar jag 25kr :-) 

3750a704-266f-4cd3-9758-9f27eaf6b9394

Med vänlig hälsning
Nina

9 kommentarer:

  1. Det glädjer mig att du gillar mitt kort.

    SvaraRadera
  2. Tack för rar hälsning hos mig :)) Önskar detsamma till dig, hoppas du får en skön och avkopplande adventshelg! Min blir smått hysteriskt, har inte hunnit ett smack här hemma, fniss.

    Kramizar aka

    SvaraRadera
  3. Kikar in o önskar dig en stämningsfull o mysig advent!

    Kram Therese

    SvaraRadera
  4. Hej,,roligt att du hittat till mig...Vi känner Per båda två vad jag har förstått,,lustigt:)Ha en bra dag..Susanne

    SvaraRadera
  5. Hoppas du får in massor med slantar :)
    Mitt album är inte alls svårt att göra :) Jag använder min Bind it all för att göra hål och fästa spiralerna, sedan klistrade jag bara fast sista sidan in i pärmen, plätt lätt :)
    Kram kram

    SvaraRadera
  6. Önskar dig en skön först advent!
    Kram /Bea

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Tack för ditt besök hos mig, lycka till i utlottningen!

    Önskar dig en skön första advent!
    kram.

    SvaraRadera
  8. Hejsan,kul att du hittade till min adventsutlottning - lycka till och ha en fin 1:a advent
    Kram
    Annelie

    SvaraRadera
  9. Hej!
    Så kul att du tittade in hos mig och att du vill vara med i min utlottning. Så mysigt du har det här, jag återkommer:)

    Ha det bra!
    lisamaja

    SvaraRadera

Annonser från BloggPartner