fredag 12 november 2010

Julpyntat min Blogg!

 

Ninnis Familjeliv

Under veckan har jag försökt julpynta min blogg lite! Det är inte så lätt att få till alla bitar riktigt när man är nybörjare! Jag har ingen att fråga heller så det får bli som det blir! Jag har försökt läsa mej till hur man ska göra…

imagesFin julbild från google!

Under veckan har jag också stickat på en grön halsduk som min väninna Marika ska få! Typiskt att hon var här igår och den var inte färdig! Men jag får väl åka förbi en sväng i helgen och lämna den då i stället. Marikas mamma, Maud följde med hit och hon tyckte jätte mycket om Saga! Men det är klart, hon är ju för go!Sedan har det varit det vanliga med att plocka och tvätta, promenader med hunden osv! Jag har alltid massa att göra! Vi såg på Leilas home delivery igår!  I dag ska William hälsa på på dagis! Det ska bli kul och se vad han tycker om det! Men han brukar vara så pigg och glad på allt!

100_1534

Det var allt från mej just nu!

Kram Nina

5 kommentarer:

  1. What a sweetie !! your banner picture !! lovely weekend ....Ria....

    SvaraRadera
  2. Hey Nina, thank you for your lovely comment on creJJtion! The christmas-look on your blog is beautiful. Have a great weekend yourself,
    love Maaike

    SvaraRadera
  3. Du har julpyntat jätte fint på bloggen och snö har du lagt in också.
    Härlig färg på det du stickar.
    Ha det gott:)

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Så roligt med nya bloggare som tittar in i min blogg.
    Du har det så julfint här, ska ta och kika vidare. Kommer gärna på nytt besök här igen.
    ~marita~

    SvaraRadera
  5. Tusen takk for superhyggelig kommentar inne hos meg :D :D Det ble jeg glad for! Ha en fantastisk uke!

    SvaraRadera

Annonser från BloggPartner