fredag 22 oktober 2010

Lite nytt!




Oj vad tiden går! Har varit mycket nu i höst...Men jag tänkte uppdatera med nya bilder på Saga i alla fall. Hon är nu 5 månader och hon växer och frodas. Hon är så underbar denna lilla tjej!

William ska börja på dagis nu i November och jag ska börja jobba. Det är tråkigt för jag kommer att sakna honom så. Han är så gullig och vi har så mysigt ihop på dagarna när de andra är på skolan. Han brukar "hjälpa" mej med att städa! Just nu är min ena dotter Christel hemma med vatten koppor. Det har kliat så mycket på henne den stackaren. Igår köpte vi en ny bil...Min man fick pengar till den i födelsedags present av sin pappa. Det är en volvo. Han har också fått en gps.


I måndags var vi på en tur till Gekås i Ullared. Vi köpte lite nya vinterkläder till barnen bland annat! Det var så stort där nu och så mycket folk! Men vi slapp att stå i kö! Vi hade Rickard med oss och sedan lämnade vi honom i Tvååker på skolan efteråt. Vi var hos min kompis Maria i går och det var trevligt som vanligt. Jag har föresten hittat en sida med hundkläder! Jag beställde en fleece dräckt till Saga för att hon fryser så fort det blir kallt ute! Hon är ju kal på magen! Här kommer en bild på henne i den som avslutning! Gå in på länken och kolla om ni är intresserade av kläder till era hundar! Jag vet att de är hundar men det är bra om de fryser!
http://www.ninna.cybersite.se/startsida.html

4 kommentarer:

  1. What a nice little doggie......happy weekend....love and hugs from Ria...

    SvaraRadera
  2. http://vindsromantik.blogspot.com/
    ... jag har 2 bloggar...

    Hej vilket litet troll, så söt, önkar mej en mindre hund som inte släpper hår, och som vill sitta i knä, ibland. Den vi har nu är ingen knähund, och hon släpper hår.

    Önskar dej, en underbar vecka
    Kramar
    /Maggan

    SvaraRadera
  3. Hej. Tack för titten o din kommentar hos mig. Nu ska jag kolla vidare här hos dig.
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  4. Vilken liten söt vovsing ni har, inte kul med vattenkoppor, hoppas det är bättre för henne nu och att de andra barnen slipper.
    Ha en fin vecka
    Kram
    Annelie

    SvaraRadera

Annonser från BloggPartner