måndag 25 oktober 2010

En ny vecka igen!

 

Bild 109

Var tog helgen vägen! Redan en ny vecka på gång! Jag har precis skickat i väg min dotter Izabella till skolan och jag tyckte precis det var fredag! Vi har i alla fall haft en mysig helg! Det var min mans födelsedag i Fredags och vi firade den med Tacos och glass i strut! Vi såg också på Idol!  Izabella sov över hos en kompis. På lördagen körde Tony ett lass skräp! Vi åt kalkon med sås, potatis, rödkål och brysselkål till! Vi är så många, så den gick åt, fast den såg så stor ut. Men killarna gillar ju mycket mat! Till efterrätt åt vi äpplekaka med vaniljsås! Den var så god… På söndagen var vi ute i trädgården och räfsade upp det sista av löven! Men det regnade nästan hela tiden! Vi åt ungnsfriatta med korv och grönsaker till söndagsmiddag! Vi har också tvättat och städat under helgen! Jag passar på att visa lite bilder på några av mina underbara dahlior jag har njutit av i trädgården!

dahlia

3 kommentarer:

  1. Wowww...Ninni...what a beautiful Dahlia's.....so nice!!..our weekend was also very good......but it is only one day...our shop is open on saturday.....good new week........love Ria....

    SvaraRadera
  2. Det var mycket gott ni åt under helgen, kalkon gillar jag. Det brukar vi alltid ha till Halloween. Och så fina Dalior du har, gissar att du tagit upp lökarna nu.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. Ville bara titta in och önska en fortsatt bra vecka.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera

Annonser från BloggPartner