lördag 24 juli 2010

Lite nytt!


Oj vad tiden springer iväg! Jag har knappt hunnit sitta vid datorn! Men nu tänkte jag passa på att skriva ner lite av vad vi har gjort. Vi har varit vid Ödesbacka och fiskat med tjejerna och de tyckte det var så skoj...De metade abborrar. Vi har varit där två gånger! Sedan har vi varit och badat och grillat i Simlångsdalen med Jörgen och Yanderis. Vi har hälsat på min kusin Lotta i Falkenberg och de har kommit hit en gång och då grillade vi och hade det mysigt i trädgården.

Tjejerna har njutit av det vackra vädret och badat i poolen ute i trädgården. Vi hittade en ny promenad väg uppe i skogen. Vi var där och plockade blåbär. Vi har varit ute och promenerat varje dag...Mina rosor i rosenbågen har börjat blomma och jag har tagit foto men de blev inte så bra. Det var bara de vita som blommade.

I torsdags var vi på Ven med Tonys mamma och Lasse...Det är så vackert att prommenera på Ven...Alla underbara hus och trädgårdar! Jag vill åka dit och vara där en hel helg! Vi hade jätte fint väder. Vi passade också på att hälsa på Tonys systerdotter som bor utanför Kävlinge! Hon har en så mysig gård. Ja det var lite om vad vi har gjort.



2 kommentarer:

  1. Translator is not working....but i like these pictures !! that face of your son......!! happy evening.............love Ria...

    SvaraRadera
  2. Ni verkar ha haft fullt upp med trevliga utflykter! Mysigt.
    Kram!

    SvaraRadera

Annonser från BloggPartner