torsdag 29 juli 2010

En ny familjemedlem!


I söndags var vi i Eslöv i skåne och hämtade hem en underbar hundvalp! Hon heter Saga och är en blandning mellan Shi tzu, Cavalier och papillon. Jag fick denna bilden av uppfödaren men nya bilder på henne kommer snart! Hon är så mysig och så liten! Barnen tyckte vi fick den finaste valpen och det tycker jag och min man med! Vi fick göra extra hål i ett katthalsband åt henne! Så liten är hon! Det är ovant att ha en hund att gå ut med men det är så kul...Hon är rolig på det viset att när hon blir trött sätter hon sej bara och går inte en meter! Jag har upptäckt att när man går ut med en hund så möter man andra hundägare som man kan prata med.
Det har också hänt något annat kul...Jag ska också börja sälja barnkläder från Mykidoo! De är jätte fina! Så jag hoppas att jag får lite homepartyn i höst!
I dag regar det men jag hoppas att vi ska kunna gå ut senare! William älskar att vara ute och gillar verkligen då vi är ute i trädgården eller går promenader.
Jag och William gick och satte upp en lapp i affären i regnet om mykidoo! Men det var bara en liten sväng! I går lekte Christel med Felicia och de badade ute i poolen. De brukar ha så roligt när de leker och Felicia kom idag med så de gick hem till henne! Jag blir så glad när barnen har kompisar! Ja det var allt för denna gången....

1 kommentar:

Annonser från BloggPartner