tisdag 29 juni 2010

Midsommar!


I helgen har det varit midsommar och så skönt väder vi har haft. Jag har inte haft så mycket tid till att skriva eftersom barnen har sommarlov. Izabella har varit på Kamp Vallsnäs och badat fiskat och lekt i tre veckor.
Rosorna till rosenbågen har hunnit bli så här stora. Jag har också fått hem en vit vinbärsbuske. På midsommar afton var min kusin Lotta och hennes man Per och Lottas mamma Ulla här och våra vänner Yanderiz och Jörgen. Jag gjorde Jordgubbs semifreddo från Leilas senaste kokbok och den var så god. Per och Lotta var tvugna att åka hem på kvällen men Yanderiz och Jörgen sov här till söndagen de hade tält med sej. På Lördagen grillade vi och på söndagen åkte vi och badade och metade i Drängsered. När vi ätit så körde vi hem dem till Oskarström.
Det var en mysig helg i alla fall. Jag och Yanderiz och William var ute och gick en liten promenad och efteråt somnade William så här gott under äppelträdet...

1 kommentar:

  1. Oooh, how sweet that picture is. Sleeping in the sun, wouldn't we all want to do so every now and then?
    Have a wonderful Summer too! xx

    SvaraRadera

Annonser från BloggPartner