onsdag 30 juni 2010

Grått och mulet:-(





Idag försvann solen och det har blivit grått och mulet! I går njöt jag, Rickard,Christel och William av en kvälls promenad och nu är det grått och trist. Vi hade så roligt när vi promenerade och barnen plockade blommor! Vi var ute 1 1/2 Timme! Det finns inte så mycket mygg här, vilket är skönt. Vissa år går det knappt att vara ute! Jag och Tony var också med tjejerna och William och badade i Krogsered. Det var roligt att se William bada för första gången i sjön! Han har inte vågat förut att bada ute bara i poolen hemma i trädgården men det var ljummet i vattnet och han hade så roligt. Han grävde också med spade i sanden och kastade sand i vattnet! Jag har ännu inte badat ute i år! William är så go han älskar djur och smackar och tjoar så fort han ser kor eller hästar när vi promenerar! Här är en bild på Rickard min son som är 18 år!



William badar!

6 kommentarer:

  1. Det lär som en trevlig promenad. Jag brukar vara ute och gå med min Maja Koblaja, min 16-åring. Hon är rolig hon. Vi hörs i hela byn.:-D Kram Stina

    SvaraRadera
  2. Thanks, Nina, for stopping by and for your sweet comment! I wish you a wonderful summer also. I just wish I could type my comment in your language.

    SvaraRadera
  3. Tack för din gulliga kommentar hos mig!
    Låter som om ni hade en mysig dag igår! Här har också varit mulet idag.
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Thank you so much for stopping by for a visit !

    Oh how much fun you are HAVING ! ! I Remember When my boys där Williams age ! They certainly Kept Me Running With Their Adventurous Curiosity !

    Have a wonderful summer vacation !
    Pattie ;)
    Mazatlan Mx .

    SvaraRadera
  5. Tack för din rara kommentar hos mig!
    Önskar dig en fin sommar också!
    Kram
    nina

    SvaraRadera
  6. Hej,
    Tack för att du kikade in hos mig. Vilken mysig blogg du har.
    Kram J

    SvaraRadera

Annonser från BloggPartner