torsdag 6 maj 2010

Växter!


I dag har jag beställt mina rosor från Bakker som jag ska ha till en rosenbåge på framsidan av vårt hus. De ser så fina ut i lila och vitt...jag har också passat på att torka golv och hänga upp nya sommar gardiner i tjejernas rum.

William följer mej över allt och lyckas vända upp och ner på saker lika fort. Han har även lärt sej klättra upp över allt så man får inte lämna honom ensam... Det är ändå roligt att han är så framåt, men han är en riktig busunge! Nu hade det varit bra med en hjälm på honom också!
Jag längtar efter den där riktiga värmen nu, men det ser ut att bara bli regn och tråkigt väder. Det har blivit sena kvällar för Rickard har praktiserat på Orlanders blommor i Hyltebruk som florist och han slutar kl 18.00. Man är ganska stolt för han har gjort en del snygga grejer så jag hoppas att jag kan lägga upp en bild här...Jag hoppas också Tony köper en blomgrupp hem till oss också!
Jonathan har blivit bjuden på middag på John Bauer skolan den 26 maj. Det är bra att ha en kock och en florist i familjen när man ska ha fest sedan.



9 kommentarer:

  1. Så vackra rosor!
    Både en florist och en kock i familjen, det är minsan inte dumt det!
    Ha en skön kväll! Kram Kicki

    SvaraRadera
  2. First let me welcome you to Bloglandia!! Blogging Is Truly A Wonderful Way To Meet Wonderful New Friends and Kindred Spirits Many discover! :)

     Thank you for coming by my little home for a visit:) I Will add your blog link to mine so I Can come by now and then 'for a visit!

    Pattie;)
    Mazatlan Mx.

    SvaraRadera
  3. Hahahahha!! it also good to have a blogger friend who has a flowershop !! hihihih!! lol lol lol !!

    Beatuful sweet picture.you ans your baby ??

    Hugs from Ria

    SvaraRadera
  4. O thanks !!..i see now that you have 5 childresn !!

    And when i make the picture bigger i saw it was not you !! sorry !!!have a nice day............. hugs from Ria

    SvaraRadera
  5. Florist och kock i familjen är ju inte dumt alls! =0)
    Ha nu en riktigt skön helg!!
    Kram.

    SvaraRadera
  6. Låter fantastiskt med rosorna. Hoppas på bilder sen:) kram J

    SvaraRadera
  7. Det är gulligt med busungar.:-) Stina

    SvaraRadera
  8. Bra kombo kock-florist. Vilket kalas det kan bli :D
    kram
    nina

    SvaraRadera
  9. Ha en fortsatt bra vecka!
    kram
    Hanna

    SvaraRadera

Annonser från BloggPartner