tisdag 18 maj 2010

Förkylning och brutet finger!

Har inte skrivit på ett tag på grund av att jag bröt mitt finger och att vi har haft en dunderförkylning med feber hela familjen! Men jag fick en rosenbåge av min man i födelsedags present! Det var gulligt av honom för jag har önskat mej den så länge! Han har byggt en vägg och avdelat vår altan... William håller på att få kind tänder, så han är lite gnällig just nu! Vår 11 åriga dotter Izabella har skaffat sej en pojkvän! Han heter Lucas. Vi får se hur länge det håller! Jag fick mina 7 Dahlior från Bakker!

Vi har också varit och ridit hos en kompis, jag och Tony och tjejerna... Det var mysigt!!! Hästen heter Knodden och är en arab hingst. men han var snäll! Synd att det är så dyrt med häst...
Mina rädisor har kommit upp en bit och jag har sått sallad också. Vi har fått lite nya prylar till hemmet. B la en hylla till hallen av min kusin Lotta och tjejerna fick en dator och en dans matta av vår kompis Maria. Hon kommer från Dominikanska republiken och är en riktigt mysig personlighet! Datorn var begagnad men de kan spela spel på den i alla fall. Vi ska också få hem nya sängar åt dem också från Maria som ska få nya och ett piano från Ruben och Anita. Ett piano har vi alltid velat ha i vår familj.

1 kommentar:

  1. Hello nice to read of you again............i glad everything goes better now with your finger.....and a piano !!! wow !!!

    Happy day tomorrow....hugs from Ria

    SvaraRadera

Annonser från BloggPartner